Caroline Danielsson

12

Hallå allihopa :)

Hur mår ni en dag som denna? Tittade nyss på termometern ute och det var hela 12 plus grader :) Nästan sommar nu ju, haha. Ja kanske inte riktigt än men snart! Kommer det mer snö nu då vet jag inte vad jag tar mig till..

 

Igår hade vi ju besök, både av Jocke och Samuel. Satt och pratade och drack kaffe :) Jocke drog lite tidigare och då var det dags för Big Brother.. Lilla irriterande Nicky fick lämna! Vi satt kvar här och åt glass och chips och fortsatte titta på BB-live och efter att ha tittat på det ut med Katerina för fan.. Helvete jobbigare mäniska får man ju fan leta efter, det enda hon tillför är oväsen och hela tiden "jag svär på gud" & "förstår du vad jag menar"

Jobbig jävel :) Vi hörs sen! Puss

 



Anna

Kanske är våren på nu....=)

2011-03-21 / 19:19:06
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback