Caroline Danielsson

Ni är så fina!

Idag blev jag riktigt glad att av att logga in på bloggen och läsa era kommentarer, ni är så gulliga! Kärlek tillbaka till er, glöm inte att länka till era egna bloggar om ni har en så klart. Jag vill ju läsa era med :)

Nu ska jag och henke åka och fusk-sola, bäst att passa på nu innan vi båda drar iväg i sommar! Jag vill ju inte vara den enda som är likblek i augusti ;) Annars har det inte hänt så mycket idag. Emilie kom förbi på en kaffe och vi fick ett ryck och städade mina garderober, SKÖNT! Haha, det såg ren ut sagt förjävligt ut innan!

P&K


Cissi J

Din blogg är jätte bra o kul att läsa. De är bara avis :) Kram Kram

2011-06-27 / 21:25:54
BLOGG: http://cissishem.blogg.se/
Maria

Åh, fejksola skulle jag behöva. Är så blek nu och semestern är slut så fejksola är väl det enda snart :P

2011-06-27 / 22:35:08
BLOGG: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Pernilla

Sänder tusen kramar till dig caroline.. Din blogg är bäst:-P

2011-06-28 / 17:33:03

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback