Caroline Danielsson

Midsommardagen på Olstorp!

God kväll på er :)

Hur mår ni dag, bakfylla på G kanske? Haha, jag mår faktiskt förvånande bra idag :) Igår åkte jag och Malin med Henke och dom till Olstorp.. Gjorde i ordning oss och så där.. Skönt att slippa stressa tänkte vi, haha.. Sluta självklart med stress ändå! Men det hör väll till antar jag!

Hade svin kul i alla fall och vi varvade att lyssna på Scotts men Hasse Z i Vedboa :D HAHA snacka om att man befinner sig mitt ute på landet! Kom hem sent sent i morse så vi sov typ halva dagen idag.. Nu blir det nog bara mys i soffan resten av kvällen :)

Puss på er mina fina läsare!

Haha, fixar frillan ;)

 

Malin var såå fin i håret!

 

 



Pernilla

Har varit i olstorp några gånger väldigt mysigt ställe.... Var tänkt att vi skulle dit i lördags men tyvärr så blev min kompis sjuk.. Kram på dig caroline

2011-06-27 / 00:08:02

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback