Caroline Danielsson

Hjulafton!

Hej på er !

Trodde jag skulle bli piggare igår men det blev jag icke. Tror jag fick solsting eller något för jag hade så sjukt ont i huvudet och allt ljus bländade mig typ, haha! Jaja nu mår jag bra  och är pigg i alla fall, det är ju huvudsaken..
Idag är det HJUL-afton i stan. Får se om vi beger oss fram och kikar på lite bilar! Hörs senare :)

Här är någon pic från igår:








Ps; Sandra B, vad kul att du läser. Malin har bytt blogg för tillfället, den nya är HÄR!



Ammanda

Hej! Måste bara fråga, vad har du för träningsshema? Typ mån-fre? Du ser galet vältränad ut, och jag har hållit på länge själv, är därför jag frågar! =) Och ang. bloggen, keep up the good work! Taskiga kommentarer står i direkt proportion till okunnighet och dumhet! För sådana människor hade det räckt med att du är ihop med Henke, att du dessutom är jättesnygg och verkar smart och snäll gör ju att dem mår ännu sämre, men det kan dem ju fan ha =)

Men jag gillar bloggen, det är inte värt att lägga tid på skitkommentarer när det kommer så många andra fina! =) Kram på dig!!!

2011-06-30 / 20:58:32
Maria

Var framme en sväng på Hjulafton, kul när så många människor kommer :)

2011-06-30 / 22:08:01
BLOGG: http://svenssonsmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback