Caroline Danielsson

Götteeeböörj!

Yes, självklart var det Liseberg jag var på! Jag & Emilie fick ett ryck så vi åkte dit med hennes pojkvän :) Skulle igentligen bara åkt dit för att kika runt lite och lyssna på Scotts som spelade där igår, men så klart kunde vi inte motstå att testa den nya attraktionen ATMOSFEAR! Alltså det var det värsta jag vart med om i hela mitt liv tror jag! Jag brukar inte vara mesig gällande sånt men shit vad rädd jag va! Haha men efteråt var det lätt värt det!! Sen åkte vi Balder med två gånger.. Barn på nytt!

Spelade ju på alla tusen olika chokladhjul med, och tillslut så äntligen vann jag en stjärnvinst :) Helnöjd och glad lagom tills vi lämnade liseberg :) Hade en toppen dag igår med toppen vänner :) PUSS

emilie

 

grabbarna grus

 

emilie & jag

 

johan daniel emilie

 

jag johan daniel



Anna

Sv: Men jag var ändå lite orolig att Peter skulle vinna ;)

2011-06-10 / 15:35:38
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback