Caroline Danielsson

Diggiloo

Kom precis ur duschen och är redo för att fixa i ordning mig till bra musik och ett glas vin med emilie och malin! Vet inte vart kvällen tar oss men som vanligt vet jag att vi kommer ha det svin trevligt!

Igår jobbade jag ju ett tag, sen satt jag och fixade lite på facebook, så nu tycker jag att ni alla ska gå in och GILLA våran nya diggiloo-sida där :) 


TRYCK HÄR så kommer ni dit!



Ja kanske inte ens har skrivit det kom jag på, men jag med på diggiloo turné i sommar, och på denna sidan kommer vi lägga upp en massa bilder och info innan och under sommaren :) Kul va?



Cissi J

Låter kul. Vad ska du göra där??

Kram

2011-06-11 / 19:08:19
Anna

Vad ska du göra där?=)

2011-06-12 / 18:50:14
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback