Caroline Danielsson

Anno <3 Lena

Till er som kommenterat inlägget jag skrivit om midsommar.

Ni måste på riktigt vara efterblivna? Hur kan ni tro att ni har en aning om hurvida han är lycklig/passar in/ eller mår dåligt!? Ni känner inte han över huvud taget! Fega anonyma kommentarer är det värsta jag vet! Stå för vilka ni är om ni ska komma med sådana obefogade åsikter, och kan ni inte det så tycker jag att ni ska ge fan i att fortsätta läsa min blogg. Jag skriver inte i den för att lowlifers som ni ska ha någon att klanka ner på om dagarna!




Edit; Detta gäller självklart inte dig som skrev att jag är lik Megan Fox, dig kommer jag älska för alltid ;) PUSS


Lena

Men oj herregud men nu fick jag ju i alla fall bekräftat att de man hört om dig stämmer i alla fall...... Nu är de slut läst på din blogg.

2011-06-27 / 00:23:44
Carro

Svar: skönt! Tack å hej!

2011-06-27 / 00:28:44
BLOGG: http://cada.blogg.se/
Mamman till 3.

Ni verkar haft en mysig midsommar, lugnt o skönt..



Ha det gott i sommar.

Kjam

2011-06-27 / 10:55:39
Lena M

Carro,din blogg är KAAAAAANOOOOON!!!;)

Ha en underbar sommar!;)

Kram Lena i Gislaved

2011-06-27 / 11:08:46
Hedda

Skit i de låga människorna som mår så dåligt av att inte ha ett roligt och intressant liv som du har! De är avundsjuka! Kram Heidi

2011-06-27 / 14:07:39
Peter

Svenska avundsjukan när den är som störst!! Såna kommentarer kommer alltid finnas tyvärr. Inget att bry sig om.

2011-06-27 / 15:08:07
Ida

Hej Carro!



Jga tror nog att det är så

att dessa brudar gärna vill

ha H...Men nu går ju inte

det...Svenska avundsjukan..

Fy f-n va trött jag är på den!!



Ha det bra! :))



2011-06-27 / 16:29:28
Maria

Blev tjurig när jag läste det första du skrev - att det finns såna människor, sorgligt!



Men haha, vad jag garva för det sista du skrev att du likna Megan Fox. Jag skratta inte åt att du liknar henne för det gör du men vilken vändning på inlägget, bra där! ;)

2011-06-27 / 18:13:36
BLOGG: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Pernilla

Fy faan vad löjliga dom är. Som en annan skrev att de vill ha henke bara svartsjuka. Du och henke passar verkligen ihop ni är ett sött par tycker ja... Jag håller med att du liknar henne för fin är du. Ha de bra och ta hand om varandra. Låt ingen förstora mellan er... Kram underbara caroline

2011-06-27 / 19:17:05
malin

Men herre gud. Sicka avundsjuka nötter! Hahah

2011-06-27 / 19:22:59
BLOGG: http://malinlindblom.blogg.se/
Lilla gumman

Din blogg är jättebra.. lycka till



Du och henrik passar verkligen ihop ni är ett sött par tycker jag. Ha de bra och ta hand om varandra och va rädda om er båda två. Låt ingen förstora mellan er// Kramizar Lisa

2011-06-27 / 20:50:47
Veronica

Stå på dig och er !

Det vet jag att du gör, man blir bara så trött på människor som inte verkar kunna glädjas åt andra.



Ta vara på dom som skriver snälla kommentarer- det är ju faktiskt dom som räknas :)

Ha det fint gumman.

Puss !

2011-06-27 / 22:48:34
BLOGG: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback