Caroline Danielsson

Vi skulle bara ta ett glas vin...

Haha ja det blev party igår med, emilie och oscar kom hit klockan 5 och hade baginboxen med sig :) haha, den var snart slut.. Nadia och Malin kom hit senare med, och vi hade de så trevligt..  Mina älskade vänner, det var skit kul igår.. Åkte till stadt och dansade och prata med folk.. Träffade många kända ansikten och det är alltid lika kul!

Idag blir det lugnt.. Henke har kommit hem och han är sjuk stackarn, så ja, soffläge idag. Men det gör mig inget ska bli skönt. Tycker ändå att denna dagen känns som söndag! Ska ni hitta på nått skoj ikväll?

PUSS







3 bilder från i Onsdags som jag lånade av emilie :)


Angelika

Hittade hit av en slump... verkar va en trevlig blogg! Ska sätta mej o gå igenom arkivet tror jag. Hälsningar Angelika

2011-01-10 / 12:33:08
BLOGG: http://onlyangelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback