Caroline Danielsson

Royale with cheese

Hej på er!

Haha när jag skrev det tänkte jag på judith & judith reklamen ni vet, tycker den är stört skön.. Just nu sitter jag här med ett stortglas kaffe. Gott som fan! :) Igår gick jag ut och mötte upp min kompis Viktor, vi gick till krog&kompani och prata med folk och tog en cider.. Det var trevligt, men gillar inte det stället så mycket igentligen. Efter det begav jag mig över gatan till Stadt där jag mötte upp Malin och dom.. Dansade och hade jätte kul, men ändå en hyffsat lugn kväll för min del. Träffade min fina michaela med.. Det gjorde mig glad :)

Och vet ni vad? Det var nått jävla pucko som hade med sig pepparspray som dom gick ovh spruta runt med inne på stadt.. Inte så skönt i ögon och hals. Förstår inte själva vitsen med att förstöra för andra på det viset?! Men men finns idioter till allt :)

Nu ska jag slappa lite innan min älskade syster och Malin kommer hit, ikväll går vi all in! (haha fan va töntigt det lät) Va länge sen jag träffade min kära syster yster så det ser jag fram emot! PUSS


jag och malin, as gammal!

 

syster och jag ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback