Caroline Danielsson

Listar!

FAVORITERNA

Glass: Ben and Jerrys - brownie
Musik: Eminem, gubbem i lådan mfl
Färg: Svart!
Film: Älskar massa filmer!
Länder: Jag vill till USA och Thailand
Städer: Stockholm, New york
Mat: Fiskbullar :)
Sport: Gym
Såpa: Kungarna av tylösand
Tv Program: Desperate, Oc (när det gick)
Efterrätt: Chokladpudding
Band: Vet ej, Scotts, haha nee
Idol: Megan fox (bara för hon e sjukt het)
Klädesplagg: Det jag känner för.
Affär: Hm, just nu i alla fall
Kex: Kex-choklad, haha!
Chips: Potatis,- Grill
Läsk: Coca cola
Drink: Sex on the beach
Bil: Audi
Egenskap hos annan människa: Öppen, rolig, ärlig
Modell: alessandra ambrosio


Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Öh hm, inget.. Danska låter iofs gröt!
Skolämne: Matte!
Mat: Skaldjur!
Affär: Ingen tror jag!
Artist: Dont know!
Tv Program: Paradise hotell sög i år!
Filmer: B-versionen av 2012

Egenskap hos annan människa: Människor som ljuger !

 




Anna

Saknar OC den serien var ju så bra.

2011-01-02 / 16:58:38
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback