Caroline Danielsson

Det börjar ta sig + outfit of the day

Ja nu känner jag mig nästan helt kry. Idag har jag träffat Malin en sväng och uträttat en massa på staden, känns skönt att äntligen få det gjort! Funderar på vad man ska ta och laga för käk, för nu börjar magen kurra (som btw är heeelt platt efter magsjukan, yes, haha)

Och mina kära pojkvän som har namnsdag idag är på väg hem från BertK i skara efter ett låtmöte :) Kanske kunde ha maten klar tills dess, troligt! Haha, åh fan nu kom jag på att jag har tvätt ner i källaren med, dags att kuta ner dit då.. Ovanligt mycket skitbabbel nu känner jag :) Puss på er mina fina ♥

Dagens outfit; allt från rean på Gina :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback