Caroline Danielsson

En naken kim kardashian!

Jag har alltid som många andra säkert också tyckt att kim kardashian är sjukt sexig! Tänkt att hon har den där perfekta kroppen man vill ha. Tycker ni inte hon är georgus? Och rumpan ser ju as het ut, eller?

 

Jag sitter och kikar runt i lite bloggar och kommer in på sannas blogg.. Där hon lagt upp två bilder på kim kardashian som jag ska visa er här nere !

 

 

Jag älskat big bootys, men allvarligt talat! Är det inte helt sjukt hur stor den är? Alltså jag kan typ inte sluta stirra på den.. Som sanna skrev; hon var inte lika snygg under kläderna ändå! Finns det någon som tycker det är snyggt när det blir såå stoooort! Haha faan i så fall kan jag lika gärna flytta till gymmet och bosätta mig där for life! ;)

 




Peter

Det är så sjukt kvinnligt sexigt med former. Helt underbart vackra bilder på en gudomligt vacker kvinna. Tack Carro, du gjorde min dag!

2011-02-05 / 11:28:28

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback