Caroline Danielsson

Dag 11

Någonting jag oroar mig för.

Nu ska jag vara lite djup tänkte jag. En sak jag oroar mig för och är även sjukt rädd för, det är döden! Jag mår dåligt när man pratar om det eller när jag tänker på det. Det här med att tänka alla föds, och alla dör, det fungerar inte på mig. Jag vill inte aceptera det. Jag drömmer mig fortfarande bort ibland och tänker att jag ska uppfinna ett piller som ger mig och mina nära evigt liv..

Kanske försvinner rädslan för det när man blir äldre?
Jag hoppas det!

Vad oroar ni er för?




Christel

Hej

Jag oroar mig med för döden.

Hoppas att du får en trevlig helg

2011-02-04 / 10:26:31
BLOGG: http://chistelspalats.blogspot.com/
Nina

Att inte ha jobb.....

2011-02-04 / 11:24:56
Nadia

Nej, jag tror inte att den gör så stor skillnad! Men när du köper en sån så ska jag smaka och betygsätta :p

2011-02-04 / 12:12:39
BLOGG: http://nadiasvensk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback