Caroline Danielsson

God jul!

Hej på ett där ute i snö lösa Sverige!

Kanske inte världens lättaste att ha julstämning när det nästan känns som vår ute.. Men jag har det så mysigt i alla fall. Just nu sitter jag hemma hos mamma ute på landet och väntar på att maten ska bli färdig!! Mums :)

Började dagen med att få världens bästa julklapp! Det är den jag bloggar från nu! Någon som kan gissa på vad det är ;)

Vid 11 tiden kom pappa och hans fru hem till mig på lite julfrukost! Satt och pratade och hade det jätte mysigt! Ikväll ska jag antingen hem till syster eller hem till la familja ute i järpås :) eller så blir det båda.. Får väll se, haha!

Hoppas ni har en underbar julafton!

P&K


Ps; halv fula bilder och en på mammas gigantiska anabola katt som fäller som jag vet inte vad :)



Lisa

Önskar dig och dina katter en riktig mysig och trevlig Jul..

God Jul till dig Caroline

julkram från lisa

2011-12-25 / 01:38:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback