Caroline Danielsson

Skrivkramp?

Vet inte riktigt vad som hänt med mitt skrivande det sista. Känns inte som jag haft nått att skriva, äter jobbar sover typ! Och de saker jag hade kunnat skriva om är saker jag inte vill dela med mig av.. Då blir det liksom inte så mycket kvar.. Men jag försöker i alla fall.. Och många av er söta kommer fortfarande in och läser varje dag.. Trots att det nästan aldrig skrivs, ni är så söta ni :)

Just nu är jag sjuk, börjar nog bli bättre. Igår var jag riktigt dålig.. Fan vad synd jag tyckte om mig själv, haha! Just det ja.. Tack för alla gratulationer på min födelsedag :) Hade lite kalas här hemma och fick en massa fina saker.. Pengar, presentkort, pandora armband (som jag tjatat om som fan, haha) halsband som var jätte jätte fint, och massa andra saker :) Tack för det mina fina :)
Ikväll ska jag slappa resten av kvällen. Soffipropp kanske skulle komma förbi en sväng sen å hänga lite :) Imorgon blir det ju att fixa naglarna! Gött! PUSS



Aka

Längesen du nämnde Henrik:-( Är ni ej tillsammans längre eller spelar han bara mkt just nu??

Ha en bra kväll.

2011-08-24 / 20:20:41
Pernilla

De är något som har hänt.. De märks när du skriver. Caroline vi läsare finns för dig.. Jag bryr mig annars skulle ja inte läsa din blogg. Många kramar till dig finaste;-)

2011-08-24 / 22:22:58
BLOGG: http://pillan-kärlekärlivet.blogspot.com
joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna är är 23 år.

När jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppet hjärtat om mitt liv med diagnosen och allt vad det innebär för att folk ska få mer förståelse och insikt för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder.

Så besök gärna min blogg:)

kram

2011-08-24 / 22:32:26
BLOGG: http://domkallarmighannes.com
carro

Jo då vi är tillsammans :)

2011-08-24 / 22:39:42
BLOGG: http://cada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback