Caroline Danielsson

September

God dag i stugan! Här ligger vi, jag och Max :) Det var rätt bra drag i stadsträdgården igår på September fast vädret inte var det bästa :) Mycket folk som fan! Känner mig dock sjukare idag.. Att inte bara halsen kan ge sig någon gång! Idag är det jobb igen.. Sanna Nilsen och Roger Pontare uppträder idag.. Det kan bli spännande att se! Ne nu sticker jag och köper frukost. PUSS



Lilla My

krya på dig Carro.. vila mycket och låt Henrik ta hand om dig för det vet jag att Henrik tar väl hand om dig.

drick örttea det brukar hjälpa när man mår dåligt..

2011-08-20 / 21:00:45
Anna

Hoppas att du kryar på dig

2011-08-22 / 18:35:30
BLOGG: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback