Caroline Danielsson

Kalajs i Söne :)

Yes box, igår var vi på jobbet ute i Söne och firade herr Jonas som fyllt år :) Vi åt direkt när vi kom dit, var så jävla hungrig så jag bara vräkte i mig, haha! :) Efter det spelade vi med andra ord.. Jag skojar inte, jag skratta så jag grät fleeeera gånger.. Men som mest när gullian skulle visa för oss andra hur man försvarar sig om man blir attackerad av en HAJ :D hahaha!

Sen blev det en massa efterrätt, den satt inte helt fel den heller! Vi sjöng ja må han leva till och med.. Sen satt vi mest och snacka och skratta med ett glas vin tills det var dags att åka hemåt igen :) Hade en riktigt lyckad kväll i alla fall!!

Bilderna suger hårt men jag skyller allt på Sofia!
Ska nog ha en lektion med henne om hur man hanterar en kamera ;)




Sandra

Ser att du har varit i mitt barndomshem :)

Lät som en trevlig kväll !!

2011-08-12 / 09:03:32
BLOGG: http://mittnuochjag.blogspot.com
Sandra

Jo så är det serru =)

Guljan är ihop med min far =)

Ha det gott !!

2011-08-12 / 11:26:31
BLOGG: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback