Caroline Danielsson

Hemligt möte?

Ne men hej hej hallå :)

Max (ni vet min nya kissemiss) är just nu världens busigaste :) Hoppar och springer som jag vet inte vad, haha! Men fan vad söt han är.. Brukar alltid lugna ner sig lagom tills jag ska slappa i soffan, då kommer han och slappar med mig..

Jobbet idag har gått bra. Dock värker min handled sönder.. Vet inte vadn jag kan ha gjort med den.. Men det går väll över tillslut får vi hoppas :) Jus nu väntar jag på att min systeryster sa ringa.. Vi ska ses på hemlig möte ikväll :) haha! PUSS


pernilla.

Katter är härliga när dom busar:-). Hoppas det hemliga mötet gick bra å var kul;) själv ligger jag i soffan med datorn hos mig..Har visst blivit en datanörd hihi:P.. kolla gärna min blogg<3. Kramis

2011-08-31 / 21:20:27
BLOGG: http://www.pillan-krlekrlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback