Caroline Danielsson

God afton!

Hello mina fina :)

Shit vilken kul kväll jag hade igår :) Jag Nadia Malin och Sofia drog till Skövde och partade gärnet.. Träffade även Johanna inne på Bogrens ;) Dansade hela kvällen lång och tog bussen hem klockan 2! På bussen däremot så upptäcker jag att jag tappat både kort och hemnyckarna... Inte lika kul kan man säga.. Men men shit happens.. Stör mig bara för jag brukar alltid vara så redig annars :)

Idag mår man som man förtjänar och nu ska jag lägga mig och slappa framför tv:n och bara ta de lugnt, för i morgon är det jobb som gäller ;) PUSS

;)



pernilla.

Hoppas du får en bra dag:)KRAAM

2011-08-29 / 13:08:24
BLOGG: http://www.pillan-kärlekärlivet.blogspot.com
Lilla My

hoppas att du får tillbaka dina kort och hemnycklar.

2011-08-29 / 20:43:56

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback