Caroline Danielsson

Vart jobbar jag?

Jag har vart så jävla seg idag! Låg i sängen halva dagen, efter det har jag lagat mat och tittat på tv..
Det är det enda.. Va inte hemma förens efter 03:00 i natt, alltså jobbade jag sjukt länge igår med..

Ser att det är en del som undrar vad det är jag jobbar med?
Jag jobbar extra i villa resturangen som ligger i den nya Arenan.
Dom har ju även hand om en del event och så som hålls där.
Serverar mat, står i bar gör lite allt sånt som ska göras inom det yrket ;)
Jag stormtrivs och tycker verkligen det är hur kul som helst att få
jobba där imellanåt :)

PUSS


Lollo

Nu vet jag vad Hendrik har gjort för förändring, han har färgat håret mörkt. Det var snyggt det oxå.

2011-04-11 / 19:59:32
Karin

Kan vi inte få en bild på Henke i den nya färgen?

Kram ♥

2011-04-12 / 10:29:20
BLOGG: http://www.karinsvensson.bloggplatsen.se
carro

Svar:

Yes det har han ;)

Jo ska se om jag kan fånga han på någon bild, hehe..

KRAM

2011-04-12 / 14:16:43
BLOGG: http://cada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback