Caroline Danielsson

Söndag?

Halloj!

Är det bara jag som har känslan av att det är Söndag idag! Tråkig hemma-kväll i soffan. Men det kanske kan vara behövligt det med! Igår var ju min älskade Nadia här. Vi drack vin och satt och prata halva natten! Så skönt att bara kunna få babbla om allt och ingenting. Blev allt lite rund om fötterna så nästan så fort hon åkte hem gick jag och lade mig för lite skönhetssömn :)

Idag har jag vart ute hos min pappa och hans fru och blivit bjuden på middag! Rödspätta, det var något nytt för mig men fy satan vad gott :) Nästa besök jag ska göra därute har jag beställt torsk och äggsås, det var typ 10000 år sen jag åt det sist!

Vad ska ni göra ikväll?
Vi kan väll höras senare igen? :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback