Caroline Danielsson

Solat!

God dag !

Har precis käkat pizza, det var jag värd :) Innan det var jag och Nadia och solade. Kände att det behövdes efter att ha träffat Malin som vart i Spanien en vecka, haha! Strax ska jag och Henke gå ut och gå, bort med pizzan! Efter det blir det dusch och fixa till sig lite inför kvällen.. Ska gå och titta på henke och dom som spelar i parken ikväll. Men ska ta det lugnt eftersom jag börjar jobba klockan 10 i morgon.. Men det ska bli trevligt :)



Ska försöka svara på några av er frågor med,

Sahra, tack :) Jeansen är från Nelly, det är diesel. Linner är jätte gammalt men
kommer från VeroModa om jag inte minns helt fel!

Peter, Tack vad snällt.. Det är min egna färg.
När jag väl använder linser kör jag på bruna :)

Mamma, ingen fest var det igår :) Alltså vardagsklädd...

Cissi J, jag kollade på klippet i efterhand och jag tyckte tanten var supersöt,
vill typ bjuda hem henne på fika, haha!



Så :) Om jag missat någon får ni hojta igen. Puss och Kram på er :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback