Caroline Danielsson

Oh happy day

Hej hopp :)

Hur mår ni? Idag mår jag jävligt bra :) Har en sån där superdag bara.. Körde skiten ur mig själv på bodypowern idag med. Kändes som man fick ur sig massa saker man inte ens visste man hade, om ni fattar vad jag menar :)

Nu ligger jag och sneglar på dokumentären om Charlie Sheen, intressant filur det där! Vad hittar ni på? Ni är sjutton dåliga på att kommentera :) Skärpning, haha ne då! Puss på er :)


Pernilla

Hej caroline! Jag mår bara bra. Har städat hela dagen hihi... Har två katter som fäller mina <3. Har våren kommit än? Igår hade vi jätte fint väder men ida har de bara regnat.. Kram

2011-04-05 / 23:10:47
Karin

Puss på dej med ♥

2011-04-06 / 16:30:46
BLOGG: http://www.karinsvensson.bloggplatsen.se
Gisele

Haha, den kollade jag också på. Gissar på att han antingen dör eller blir tvångsomhändertagen!

2011-04-06 / 17:04:55
BLOGG: http://giselestark.blogg.se/
Sofie

Hej ja jag skrev för några dagar sen och frågade vad du jobbade med, så då frågar jag igen? :) eller är du arbetslös som många andra :(

2011-04-07 / 06:27:51
Anonym

Hon skrev tidigare att hon jobbar extra i en restaurang, läs igenom innan ni frågar igen :)

2011-04-07 / 21:22:19

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback