Caroline Danielsson

jaghatarrubriker

Hej på er min söta..

Vad gör ni en solig dag som denna? Jag ligger i sängen med datorn i knät. Ska ta mig ork att duscha innan jag börjar jobba klockan 15, kommer va super stressad in i det sista som vanligt, och de kommer sluta med att jag får springa till jobbet, haha!

Igår då. Jobb från morgon till kväll. Det var kul. Jätte mycket folk var det där och Mark Levengood var konferencier och   charlotte perelli bla var där och uppträde. Så det var kul :) Däckade ganska snabbt efter att jag kom hem kan man säga :) Det blev ju ett par timmar :)

Ne nu är det väll dags att ta tag i livet då, vi hörs senare!


Malin

Vad exakt är det du jobbar med? Och ofta gör du det? Det låter spännande och roligt! :)

2011-04-09 / 15:51:25

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback