Caroline Danielsson

In the caaaar :)

God morgon på er !

Ni kommenterar igen, kul :) Kul att några av er hade mod att skriva vad ni inte var nöjda med på era kroppar och så. Dock tar jag inte att "nicke" vill ha större kuk på allvar, haha! Men det var kul att läsa :)

Igår åkte vi ut till Henkes family ute på Kålland! Jag hade vart så jäkla redig att jag bakade blåbärs paj som vi tog med :) Tant poäng till mig, haha. Men det va jätte god. Verkade som dom andra tyckte det med, haha. När vi kom hem satte vi på en film och dega i soffan. Ne nu måste jag göra något. Jag har spritt i benen :) PUSS






Jag hade tråkigt i bilen igår :)

Förresten, är det någon av er läsare som har sånt där, bloggsvar?
Typ att man kan ställa frågor till personen direkt?
Jag fattar inte riktigt. Måste man få en inbjudan eller vad? puss igen!


Peter

Du har såna härliga ögon! Riktigt fin färg på dom. Är det äkta eller kör du med färgade linser?

2011-04-14 / 17:13:24

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback