Caroline Danielsson

Älskar du dig själv?

Det här som alla säger att man inte kan älska andra innan man älskar sig själv. Jag tror inte jag köper det riktigt. Jag tänker inte sitta här och säga att jag älskar mig eller att jag inte gör det, men jag tänker att hela det resonemanget är skit snack!

Det är väll alltid lättare att älska andra än sig själv? Eller det kanske bara är jag.
Nu är det ju som så att känner jag mig själv har jag
ändrat min åsikt om en månad eller två :)

 

Älskar du dig själv?

 

Jag kan älska mig, vissa dagar :)

 

 



Jennifer

Fin blogg och du var hemskt fin! nu följer jag dig och det ska bli riktigt spännande att få läsa din blogg :)

2011-04-04 / 07:10:11
BLOGG: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback