Caroline Danielsson

2011-04-18

Ja men hej hej hallå!

Känner i min hals att den inte är helt okej :/ Helvete om jag blir sjuk nu igen, då börjar jag ta mig fan lipa.. Så nu håller vi alla tummarna vi har för att jag inte ska bli sjuk, ok? Ni hjälper väll mig nu :)

Idag har jag lekt med Malin en sväng. Hon kom förbi och vi satte oss på min baksida och solade och spelade kort. Hej knekt, kan vara det roligaste kort spelet någonsin, haha! Efter det drog vi till staden en snabbis och kikade lite.. Nu har jag och Henke vart ute och gått i skogen.. Var allt lite kyiligt såhär på kvällskvisten! Men vill man vara fin... :)










Elin

Är det modernt att visa magen igen eller har jag missat något?

2011-04-19 / 06:34:20
malin

Vilka snyggingar ;)

2011-04-19 / 09:10:59
BLOGG: http://malinlindblom.blogg.se/
Anders

Håller med! Hon den blonda skönheten får man nog ta och följa oxå! =)

2011-04-19 / 15:50:13
FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sv trevligt i galoshen :D

2011-05-01 / 18:48:13
BLOGG: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback