Caroline Danielsson

Zippo to day



Idag har jag haft super söta plutten hos mig! Haha lilla Zippo! Han kom skit tidigt i morse och ska åka hem nu vid tre tiden! Buhuuu jag vill ha han längre :) Henke drog nyss iväg med. Dom ska ju till skövde och spela ikväll så de är ju inte speciellt långt bort!

Ikväll blir det lugnt. Idol för hela slanten! Har ni skaffat er några favoriter?! Det har jag men jag vet inte om jag ska våga skriva ut dom än. Haha det är nämligen så att alltid när jag avslöjar vem jag gillar bäst åker den ut direkt! Haha efter kvällens program ska jag tala om för er vilka jag gillar, ok?

Eftersom jag bara ska vara hemma idag, ska jag försöka blogg en del! Visa de jag köpte igår och så! Men nu ska jag ta med zippo ut på en kiss runda innan han drar och sen dricka mitt kaffe! Men vi hörs sen igen!

P&K



FINA

vilken söt liten vovve :)

2010-09-25 / 17:07:27
BLOGG: http://hellofina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback