Caroline Danielsson

Jag vill på semester nu!!!


Jag och Henke satt och prata om våran resa till Egypten i morse!
Åh vad jag saknar solen, havet och stränderna!
Jag vill åka på semester igen nu! Och bara för
att pina mig lite extra har jag suttit och tittat på semesterbilder!

Egypten;











Kreta;







Jag försöker tvinga Nadia att göra en video-update
om första natten på kreta ;) Det går så där bra, haha!




Det var en blåsig dag så vi hade inte så mycket
bättre saker för oss just då så
 ni får ta den med en nypa salt ;)
Haha!



Lisa

Du ser mycket bättre ut i mörkt hår.. sorry.

2010-09-16 / 15:33:22
Alankatharina

really good site!!

2011-03-12 / 22:01:29
BLOGG: http://alankatharina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback