Caroline Danielsson

Not a bad hair day!

Idag har jag vart i Skövde hos Johanna på salongen och fixat klart mitt hår! Nu är det super lååångt och super snyggt! Och blont. precis som jag ville ha det, hehe! För mindre än ett år sen hade jag lika långt KOLSVART hår! Tusen tack Johanna för all tid du lagt ner på mitt hår! Du är guld värd!

Sist jag satte i löshår gick jag till en av dom bästa (och dyraste) salonger i Lidköping bara för att få det riktigt gjort! Big misstake! Bara tappade slingor hela tiden! Fatta inte vad felet var! Inte så kul när man lagt ner tusentals kronor på håret just för att få det ordentligt gjort!

Så  jag kan varmt rekomendera er att gå till Johanna på Salong Diva i Skövde om ni planerar att sätta i löshår ;)












Me and HankPank innan vi åkte hem igen ;)



Sara

Vad fin du blev i håret, carro! Super duper fint :) Bilden på dig och Henke var jätte söt ♥ Kramar

2010-09-01 / 21:00:04
BLOGG: http://www.sarasvensson.bloggplatsen.se
Gaymasen

Snyggt!



Då var det dig jag såg inne hos Johanna igår då. Haha. =)

2010-09-02 / 18:00:34
BLOGG: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback