Caroline Danielsson

Helvetes stress

Så jävla stressad är jag! Malin ska hämta upp mig om 8 minuter! Och här sitter jag i handuk på golvet! Å jag som vetat hela dagen att halv 6 då ska jag vara klar! Åh att jag aldrig lär mig! :)

Ikväll ska jag emilie och malin sitta och festa för att sen dra till Stadt som har premiär efter dom byggt om lite! Tror att det kommer bli en riktigt rolig kväll! Ska ta en massa bilder idag! Som jag LOVAR, att ni ska få se i morgon! Haha jag vet att jag är så jävla tråkig ibland, man ha tålamod vänner! Det kommer snart bli bättre igen! Hörs ikväll eller i morgon! Puss på er mina fina läsare!



Anonym

Ett inlägg utan bild är som kärlek utan kyssar

2010-09-25 / 19:14:07

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback