Caroline Danielsson

En lördag på Stadt

Igår då? Jag hade så jävla roligt! Det var lätt en av de roligaste fest kvällarna på riktigt länge! Vi var hemma hos Malin och fixa oss. Efter ett tag kom emilie och sedan anne! Satt och prata gammla minnen och så! Haha shit vad vi skrattade! Anne drog hem efter ett tag, eftersom hon skulle upp och jobba idag! Vi fick skjuts av snälla Samuel till Italia Baren.. Det var ett band som spelade där som emilie kände tror jag! Men det var inte riktigt min musikstil, men ändå helt ok! Vi stannade inte så länge där. Sen drog vi Stadt där dom hade invigningen av Hype som dom "byggt om" fast jag såg inte riktigt var det va dom ändrat förutom småsaker och lite bord å skit!

Men det var sjukt kul! Och så mycket folk! Minns inte när det var så mycket folk ute en Lördag sist! Men jag älskar när det är det! Bättre för mycket än för lite! Eller hur? Haha! Jag har skit mycket bilder så jag tror jag får dela upp dom i fler än ett inlägg!


Malins söta katt flytta in i min väska :)







   








Haha vad händer?








Hahaha






Gääääsp ! ;)





Stay Tuned!
More to come   ;)
haha




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback