Caroline Danielsson

Det va partyyyyy

CAMSHOT !

















Hej alla glada!

Faan vad kul jag hade igår alltså! Kan det va vinet, haha!
Ne då det var nog mitt trevliga sällskap! Vi satt ju som jag skrev igår
hemma hos mig, jag malin och emilie! Vi drack, lekte lekar och sjöng för
fulla muggar! Vi kunde dock inte bestämma oss för vart vi skulle dra så vi fick lotta!
Emilie fuska som vanligt *host* ! Så vi drog till hennes förfest!

Ja vad ska jag säga, vi stanna i 3 minuter typ! Haha, blev livrädda för det
knepiga folket där så vi kuta därifrån! Drog till en annan fest som jag tyckte var
skit kul! Trevliga folk och bra musik! Dock hade inte klockan behövt bli så mycket 
så fort! Men vid tolv knalla vi till Stadt! Och fär va det folk.. Faan vad alla knödde!
Men vi hade skit kul! Drack och dansade hela natten!!

Sen när stadt stängde och vi skulle hem, vad tror ni händer!
Jo smart Carroidioten tappar mobilen i asfalten.. Så idag sitter jag
här med en Nokia 3330!!!! Hur kul e det! Och som dom flesta av er vet.
Är jag beroende av min kära telefon! Får se till att fixa det snarast!

Hörs senare!



Carolina

Kul att du va inne på min blogg ..-) Kram

2010-09-13 / 16:00:33
BLOGG: http://calyptus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback