Caroline Danielsson

2 bilder






Snodde två bilder av emilie från igår kväll!
Jag hade sjukt trevligt ute fast det bara va massa konstigt folk :)

Ikväll är det arvingarna på Olstorp som gäller!
Kommer bli så jävla kul! Puss



charlotteh

ja arvingarena är bra dom, förstår att du hellre går på dom en småkillarna i scotts för dom är rent av dåliga dom ;)



jädrar va du är duktig å träna men du skulle nog behöva drick något pullver som gör att du går upp i vickt så du kan bygga mera musckler:)



ett tips bara:) för du skulle nog bli ennu finare då:)



jätte fint hår du fick med:) men gillade pesonligen det kortare:)

inte för att du bryr dej om min åsikt kanse men dela komplimanger tyker jag om att gör.

jobbar ju på ett gym som jag möjligen kommer komma ta över så jag kan ju en del tips å trix ialla fall, svårt att leva som man lär bara tyvärr... fniss så du är varmt välkommen att komma med några frågor om du vill ang träning kost:)



men även att du tränar som en liten "toka" ;) så har du gått ned massor i vikt bara, har du gått efter någon iet samtidigt eller nått?



Svara mig gärna om du vill på FB eller mera privat kanske är bättre då är det på [email protected]



Nej må nu så gott puman :)

kramis

2010-09-04 / 15:51:57
BLOGG: http://charlotteh.blogg.se/
The truly Babe

Du är jättesnygg som blond!

2010-09-08 / 11:34:26
BLOGG: http://badbandtidbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback