Caroline Danielsson

Små sjuk

Hej mina söta läsare :)

Jag har legat i soffan och halvblundat nästan hela dagen. Var framme och köpte en vinterjacka (äntligen!) på stan men förutom det har jag hållt mig i soffan. Känner mig lite halvkrasslig! Jag är frusen och har lite ont i halsen! Skulle nog ha införskaffat mig den där varma jackan liiite tidigare, haha! Hoppas det går över utan att hinna bryta ut! Jag ska försöka visa er jackan senare eller i morgon! Puss på er! 



Peter

Krya på dig!

2010-10-20 / 21:18:13
Johanna Toftby

Hey baby!! Hoppas du mår bättre!! Snygg blogg :))

KRAAAM

2010-10-21 / 23:52:48
BLOGG: http://www.amelia.se
Malin N

Hej!!!!

Gud vilken snygg top du har på denna bild. SNÄLLA kan du skriva vart du köpt denna från ????????????



Tack på förhand!!!

KRAM från Malin i Umeå

2010-10-26 / 20:25:41

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback