Caroline Danielsson

Jag är en kall människa!

Ja alltså inte kall som i elak, utan kall som i kall! Jag fryser så jävla lätt! Speciellt om fötterna! Ändå så trilskas jag med att inte ta på mig några sockar! Kanske har med dålig blodcirkulation att göra eller nått, vad vet jag? Önskar att jag var en av dom varma i alla fall :)

Strax kommer emilie förbi.. Antar att det blir kaffe och prat.
 Skönt att vi löst gammalt gråll (haha) och kan umgås igen!
Måste fortsätta med städningen här med! Ser ut som en svinstia typ!

Hörs sen!


(halvgammal bild på mig och emilie, minns ni mig i svart hår och lugg?)



Peter

Hur gammalt är det kortet egentligen? Liknar inte dig för 5 öre. Även om du såg minst lika bra ut då. Men så har du ju en fantastisk karisma oxå. Trevlig helg. kram

2010-10-02 / 16:01:50

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback