Caroline Danielsson

Han va på min sida!

Ja idag var gud på min sida :)
Hade en sjukt kul kväll igår. Jag och mina polare från Götene drog till Skara och festa loss. Kanske lite för mycket, haha! Vaknade idag och mådde skit. Tvingade mig själv ut i regnet och bort till affären för att köpa mat! I affären så kände jag mig så dålig alltså, haha. Benen skaka typ som asplöv och jag kände att jag kommer aldrig orka gå hem igen! Och då, som en uppenbarelse ser jag mina kära vänner, så söta som dom är körde dom hem mig och min mat! Tack gud för det matpåsarna vägde ett ton kändes det som! Haha!

Just nu är maten i ugnen och Nadia är på väg hit! Min söndag är fulländad! PUSS¨




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback