Caroline Danielsson

Göteborg

Ja det blev inte en lugn hemmakväll framför Idol. Vi fick en flipp och drog till Göteborg, haha! Vi satt hemma hos mig och fixa i ordning oss och kika på Idol samtidigt! Efter ett tag kom Maria och Gustav och gjorde oss sällskap! Och vilken jävla resa till gbg alltså! Haha alssång och vägbuler och jag vet inte vad allt ! Men fy fan vad kul det va! Väl framme röjde vi gärnet! Och jag älskar från och med i Fredags att parta i Göteborg!

Kom hem ungefär halv 9, det kändes ju sådär i och med att jag skulle upp till Skövde halv 11! Haha det sluta så klart med att jag försov mig och snälla snälla snälla robert körde mig i illfart till skövde! Så här har jag vart nu, och här är jag kvar! Men det skriver jag mer om senare när jag kommer hem!

Puss på er så länge mina söta!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback