Caroline Danielsson

Visa eran kärlek...

Har jag sagt till er någon gång att jag har de vackraste vännerna man kan ha! Inside out! Vänner för mig är väldigt viktigt och just mina har ställt upp i vått och torrt. Vad skulle jag göra utan dom, herre gud!

En av mina vänner Nadia, har stora planer på att dra utomlands med hennes käraste. Och hur glad jag än är för hennes skull, hugger det i mitt hjärta att tänka tanken att hon inte ska finnas nära! Men klart det är superkul om hennes dröm om att fly landet går i uppfyllelse :) I love you ♥

Denna låten är till dig min fru :)



så glöm inte att tala om för era nära och kära,
vad dom betyder för er i bland.
Det gör så mycket!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback