Caroline Danielsson

Svaren på frågorna :)

Är lite nyfiken? Hur träffades egentligen du och Henke?
Jag och Henke träffades första gången på ett bröllop och blev då vänner till en början.  Det var inte förens ett par månader efter det vi sprang in i varandra igen och det ena ledde till det andra ;)

Är Henke självlärd som musiker eller har han studerat någonstans?
Förutom att han spelade gitarr när alla andra spelade blockflöjt på musiklektionerna i mellanstadiet så är han mestadels självlärd. Så visst e han duktig? ;)

Vad vill du bli när du blir "stor"?

När jag blir stor vill jag bli rik, haha! Ne då om jag fick välja att jobba med exakt vad jag vill så skulle jag vilja arbeta med någonting inom modebranschen.

Har henrik några syskon?
Ja han har 6 syskon, 3 systrar och 3 bröder!

Är henrik född och uppväxt i Lidköping?

Ja det är han!

Vill du förlova eller gifta dig?
Klart jag vill någon gång, vill inte alla tjejer de?

Vill du skaffa barn?
Samma svar här. Någon gång i livet, självklart :)

Vad är ditt drömjobb?
Samma som jag vill bli när jag blir stor :) Något som har med mode att göra.

Berätta om en vanlig dag när både du och Henke är lediga.

Vi går upp, äter frukost. Sen brukar vi göra nått, kanske kika på stan eller ta en promenad. Sen åker vi till gymmet, sen hem och lagar mat. Käkar till någon bra film eftersom vi är filmnördar, haha :) Sen är det dags att gå och lägga sig igen!

Vilken är din naturliga hårfärg och vilken färg har du på ögonen?
Jag är igentligen mörkblond. Och mina ögon är melerade, (grågrönblåa)

Hvordan er det at være kæreste med en som er kendt (kändis), oplever du misundelse fra andre kvinder?
Jag kan ju inte se henke som känd, det känns jätte konstigt att svara på hur det är att vara tillsammans med en kändis. Jag ser inte detta förhållandet mer anorlunda än någon annans. Det är ju klart att om jag åker med på någon spelning någon gång så kan man få en och annan ond blick från tjejer. Men det är inget som jag tar åt mig av speciellt mycket. Och dom flesta brukar faktiskt vara super trevliga!

Favorit? Film, Färg, Låt, Mat?
Jag kan inte välja en film, jag älskar så många! Min favoritfärg är nog svart. Kan inte välja en favorit låt heller men just nu älskar jag eminem. Och min favoritmat ät den glamourösa rätten fiskbullar i dillsås, haha :)

Hur gammal är din katt nu? Kan vi inte få se en bild på henne?

Hon är ca 14månader nu min pärla. Klart du ska få se en bild!



Har du något roligt planerat?

Hm, ja vi ska upp på en liten sak i Stockholm nu i veckan.

Hur känns det att vara ihop med en offentlig person? Är du inte rädd för att han ska vara otrogen på sina resor osv..?? Är det inte jobbigt att han resor så mycket? Planerar ni barn / förlovning osv?? Va gör du annars? Jobb?
Din första fråga svarade jag på längre upp bland frågorna, Nej, det hade inte funkat om jag hade gått hemma och trott det varenda gång han åker ut och spelar. Nej det tycker jag faktiskt inte att det är, man vänjer sig. Förutom på sommrarna när dom är ute och spelar extra mycket då kan det bli lite jobbigt... Nej det är inget vi planerar i nuläget. Annars på min fritid tränar jag jämt typ :)

Många undrar säkert men har inte modet att fråga just detta...
Varför föll du för henke? var det hans sätt att vara/se ut eller hans kändisskap?

Jag föll för han för att han är så otroligt charmig och vi är så himla lika personer. Eftersom vi lärde känna varandra innan han blev "känd" så är det ju självklart inte därför.. Ser inte han som en "känidis"


Varför gjorde du din bröstoperation? Vart gjorde du den? Vad kostade det? Vad tyckte henke om detta? Var du rädd att något kunde gå fel? kan du rekomendera stället?

Jag gjorde det för att jag ville, haha! Jag gjorde de i Falköping på CosmetiskKirurgi. Jag skriver inte vad det kostade mig i och med att det kostar olika från person till person. Han stöttade mig vilken som. Klart att jag var lite rädd, men visste att jag var i goda händer och hade fått all info jag behövde för att känna mig säker.  Ja jag kan rekomendera dpm, jag är nöjd! :)

Har du körkort?
Nej det har jag inte.

Har du några tatueringar/pearcingar? skulle man kunna få se på bild?
Ja, jag har 3 tatueringar och en piercing i naveln.



Vad önskar du dig av tomtefar?
En digitalkamera

Hur ser ni på framtiden ihop?

Ljust :)

Undrar hur många gånger du hört att du är lik snygga Megan Fox? Jag tycker nämligen att ni är väldigt lika :) Särskilt när du va mörkhårig.

Åh tack vad glad jag blir, Jag har allt fått höra det ett par gånger. Ser inte alls någon likhet tyvär, haha!

Hur tror ni era liv ser ut om 10 år?

Jag hoppas att vi är friska och lyckliga :)

Har du sillisar? eller riktigt jävla heta pattar! !!!!! haha tänkt på de huuuur länge som helst. SVARA NURÅ ;)
Haha, hoppas du fick svaret du sökte i frågan här uppe :)

Vad önskar du och Henke er i julklapp? :)

Jag önskar mig ju som sagt en digitalkamera och henke vill ha mer (!) gitarrer ;)

Skulle du kunna tänka dig någon mer skönhetsoperation? I såfall vilken / vilka ?
Nej det vill jag inte..

Hur många läsare har du i snitt varje dag? :)
Mellan 370-420 ungerfär, beror på hur flitigt jag bloggar :)

Vad har ni för Bmw ?
Det är en BMW 335D

Du blev jätte fin i det blonda håret,
Hur mycket betalar du för ditt löshår och hur sitter de? kreatinvax eller? Hur länge brukar du ha det i?och är det riktigt hår som dom sätter i?

Tack så mycket :) Jag skriver inte ut vad håret kostar, det varierar ju lite från salong till salong. Ja det är kreatinvax.. Jag har i det i ca 3-4 månader. Haha jag vet inte, men jag tror det. Eller jag är nästan säker.


SHIT VAD TID DET TOG, HAHA! HOPPAS NI ALLA FÅTT SVAR OCH ÄR NÖJDA! KRAM



Anonym

Nästan nöjda;) Du sade aldrig var du jobbar eller om du inte jobbar alls. Tycker det har varit en affär eller...?

Tyckte Henke hade en otrolig karisma i Dansbandskampen 2008, men nu har han bytt frisyr!

2010-11-22 / 20:13:33
Anna

Karisma har han ju ännu på scen, men det jag ville få sagt var att jag tycker att "dansbandskampsfrisyren" klädde honom bättre;)

2010-11-23 / 17:35:00
charlotteh

Hej hej varför jag frågade vart ditt hår var gjort mm va för att jag ville ge dig ett litet tips om en salong i s-holm det är 2 thailändska systrar som har salongen å dom importerar håret själva från Thailand där för är det billigt & 100% äkta hår. kolla på deras sida Salong siam heter den jätte billigt 1500kr har själv gjort dära å är asa nöjd:)

menar INTE att ditt ej är fint å bra så ta inte detta fel är du snäll. STOR KRAM

2010-11-30 / 13:59:21
BLOGG: http://charlottehogberg.blogspot.com
Mariusmathea

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2012-06-14 / 08:48:24
BLOGG: http://mariusmathea.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback