Caroline Danielsson

Ice ice baby

Alltså det är så kallt hemma hos mig så jag funderar starkt på att ta på mig ytterkläderna... Eller ännu bättre sätta på ugnen och låta den stå öppen ett tag!? Elementena är på högsta värmen och är lite varmare än ljumna. Jag har även tänt värmeljus i hela lägenheten. Vad är felet?





Så här varmt känns det här hemma just nu typ!


veronica

då är vi två.. det drar från mitt fönster i mitt rum så jag får snart nackspärr tror jag xD och sjuk kommer jag snart bli med.. våran vaktmästare e lite seg med att fixa grejer här ;)

2010-11-26 / 18:13:13
Cissi J

Jag håller med dig. Fryser inne som bara den. Fullt påklädd o en filt omkring mig.

Ha en bra helg.

Kram

2010-11-26 / 21:05:43

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback