Caroline Danielsson

Typical

Jag kom till jobbet kl 13:00.
Med en frågande min möts jag av jimmy..

-Hej, vad gör du här redan?                                     (jimmy)
-Vad menar du? frågar jag                                      (jag)
-Carro, du börjar ju klockan 3!                                (jimmy)
-Lägg av, åh fy fan. Då drar jag igen.                      (jag)
-Ne men nu när du ändå är här kan du väll stanna   (jimmy)
-Aldrig i livet!!!  Ses klockan 3 igen!                       (jag)
-Öh!? okej, hejdå då!                                            (jimmy)
-Hejdå!                                                                (jag)


Det här är så jävla typiskt mig! Nu är det bara 30 min kvar
tills jag börjar igen.. Babyboo kom så snabbt och hämta upp
mig igen när jag ringde och spydde ut min ilska! :)


Haha, hör ikväll mina vänner :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback