Caroline Danielsson

Hard work

Inte direkt:) haha. Jag har rast nu, det går segt. Jag har redan käkat och det är 35 minuter kvar av min rast:) denna dagen har gått sjukt fort. Svin gött... Jag behövde denna bra dag på jobbet kände jag för att komma in i det hela på ett positivt sätt igen. :) efter jobbet ska jag och henke åka och sola, sen ska jag träna hemma med min personliga tränare, Vid namn henrik:) Hehe. Hinner ju inte träna på gymmet när jag jobbar kväll, då funkar hemma fint:) kanske ska lägga upp och visa er nån gång hur jag kör när jag tränar hemma. Det funkar bättre än man tror. Och ja får nästan mer träningsvärk av det dagen efter:) vi har frisör tema på jobbet denna veckan, fatta att man vill köpa allt:) hahaha! Men det ska jag inte... Hörs sen. Pusspuss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback