Caroline Danielsson

Carro & Tess

Har vart hemma hos min älskade syster och Amber ikväll..
Vi har ätit pizza och kollat på film. Det har vart super mysigt..
Amber lekte frisör i mitt hår vilket resulterade i svart och glittrigt
hårspray, haha vem vet det kanske kan bli nya flugan!

Igår åkte vi till skara, jag tess och monica.. Fast det var världens
bonne ställe så lyckades vi ha sjukt kul! Jag försökte till och med
lära mig att dansa bugg, det gick sådär :) Buss resan hem var roligast av
allt då nån sak hade gått sönder i bussen så bussen skutta hela vägen hem.
Dock hade jag så jävla ont i huvudet så jag ville mest dö!

I morgon blir det en slapp dag.
Det enda som är inplanerat är ett träningspass på gymmet.
Är ju ledig nån dag eller två nu, så då får man passa på!
Ne nu ska jag kika runt lite på nätet ! Hörs.






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback