Caroline Danielsson

Tom sizemore

Jag har fastat så för programet Celebrity Rehab. Vet inte  om det är repsierna dom visar på tv, men jag ska inte berätta för mycket om ni inte sett alla avsnitt än! Sjukt hur involverad man känner sig när man sitter här och tittar! Vet inte hur många gånger jag bölat när jag har tittat på det!!! I alla fall är det säsong 3 jag sett klart precis. Och jag har fastnat så och känner så med Tom Sizemore! Vet ni vem han är? Jag hade ingen aning innan, men nu har jag!

Han är i alla fall på Rehab sammtidigt som hans ex flickvän Bordell mamman, Heidi Fleiss! Jag förstår efter allt dom gått igenom att hon avskyr han! Men hon säger så elaka saker till honom i sista avsnittet så jag ville hoppa in i tv:n och strypa henne! Han står och är så stolt över vad han åstakommit i programmet med ett stort leende på läpparna, då reser sig Heidi upp och säger sånna som sagt elaka saker. Man ser verkligen hur hans leende försvinner och hur ledsen han blir. Vilken sorg han känner för det hon känner för honom! Han blir så ledsen! Jag vill bara teleportera mig dit och trösta honom :)

Jag har försökt att söka lite om honom, se hur han klarat sig nu efter Rehab och så men inte hittat något så direkt! Jag hoppas hoppas hoppas att han är ren idag och inte sysslar med den skiten längre! Hörde att han spelat in en film nyss i alla fall. Känns ju som ett gott tecken :)

Ne nu har jag fått skriva av mig om detta. Det känndes skönt. Kanske helt ointresant för er. Men jag lovar er, kika på säåsong 3 den är grym! Hörs snart! Puss






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback