Caroline Danielsson

Soffsitt i vattnet

Hello :)

Idag har jag vart på sjön, åkt båt, skoter och solat och badat! Det har vart så härligt, men shit man blir ju helt slö utav solen. Jag va så trött när jag kom hem så jag ville bara sova bort resten av dagen! Ska va med Malin ikväll i stället :) Vet inte vad vi ska hitta på än men det blir säkert kul..

Jag måste ju skriva om värsta grymma leksaken jag testa förut, dom hade en uppblåsbar soffa uta på sjön, så knöt man fast den i en vattenskoter och åkte efter den. Alltså det gick så sjukt fort! Men vi satt och tjöt som små barn... Haha, hoppas det blir sjön i morgon med.

Jag älskar sjön! Det är så fridfullt på något sätt och jag finner någon inre ro i kroppen. Jag mår bra! Dags att fixa till sig lite, sen vidare till Malin! P&K


(inga kort idag, kameran hemma och mobilen dog)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback