Caroline Danielsson

Here are my answers

Vad heter du i mellannamn?
Ida (ja jag vet folk har påpekat att det rimmar på slida)

Vart bodde du när du var liten?
Jag bode i stan nära en skola som heter dalängen,
där bodde jag tills jag var ca 14 år!

Vilken linje gick du på gymnaiset?
Jag gick Handel och Administrations programmet

Har du gått någon fortsatt utbildning efter gymnasiet?
Nej det har jag inte, inte än!

Hur snygg tycker du att du är på skala 1-10?
Haha, ja du det beror på vilken dag du frågar,
just nu en 0:a HAHA men imorgon kanske
jag känner mig som en 9:a

Hur snygg tycker du att Henke är på skala 1-10?
Självklart tycker jag min man oftast är en 10:a
;)

Hur många syskon har du och vad heter dom?
Jag har 5 syskon!
Therese, Elin, Felicia, Simon och Daniel

Vart bodde du innan du flyttade till Henke?
Innan jag flytta hit bodde jag i en stor etta på
 andra sidan stan! Och innan der delade jag faktiskt
lägenhet med min älskade vän Nadia!

Vill du gifta dig någon gång?
Ja det vill jag absolut

vad gör du helst en ledig sommardag?
Jag skulle vara med mina vänner/pojkvän/familj
först kankse en dag på stranden eller sjön. Sen en mysig
grillning på kvällen är aldrig fel :)

vilka är dina favoritnamn på barn?
Jag vet inte om jag vågar skriva ut dom här,
då kanske någon annan snor mina coola idéer. HAHA

vem är din idol förutom scotts?
Nummer 1, Jag tycker Scotts är jätte bra,
men dom är inte mina idoler :) Hm jag vet inte
riktigt om jag har någon super idol, men jag gillar,
ne jag vet inte. Jag gillar för många!

vad läser du för tidningar?
Cosmopolitan, SE&HÖR, Hänt Extra
 och ibland veckorevyn

i vilka affärer handlar du mest och helst?
Jag handlar nog mest i vanliga affärer typ som,
Gina, Hm, Jc m.m





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback