Caroline Danielsson

En kul lista

En lista jag fick :)


Hur länge ska du vara ledig?   Obestämd framtid ;)

Kommer du vara singel eller ej i sommar?   Haha nej jag är inte singel i sommar

Hur många nyktra dagar blir det?    Ja det blir en del

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?    Självklart gör jag det ;)

Om man vill bada i sthlm: vart gör man det?      Ingen aning

Kan du tända en grill?     Klart jag kan

Vilka solglasögon kör du?    

 



Går du osminkad om dagarna?      Ja om jag inte ska göra nått speciellt

Är du cornetto eller piggelin-tjej?     Jag älskade den cornetto man gjorde själv, vet ni vilken jag menar.? Vart tpg den vägen. Massa choklad. I love it!

Vad är sommarens soundtrack?  








Var åker du på semester?    Jag har ingen planerad resa, än :)

Andra sommarplaner?      Mitt mål med sommar är att ha så underbart kul som möjligt!

Sommarens outfit (En för soligt och varmt väder, en för rusk)?





Hur håller du formen?    Jag tränar regelbundet på gym!

SPF – ett måste eller bara ruff o båg?    Vet inte ens vad det betyder :P

Sommarens drink?      Jag älskar SEX ON THE BEACH

Vad kör du för bikini?







Gå ut i Stockholm – hit eller bara turister?    Jag hade älskat det

Hur sminkar du dig i sommar?     Så lite så möjligt ;)

Sommarens maträtt?     Åh jag vet inte rikitgt, hatar att käka när det är så varmt ute! Men kanske mycket fisk om jag måste välja och sås, mm kan inte leva utan sås !!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback