Caroline Danielsson

2010-07-11

Hej ni söta :)

Känns som jag alltid örjar med den, haha! Alltså jag är så sjukt irriterad, sen igår förmiddags har mitt internet slutat funka. Jag har testat allt men det vill inte! Ska nog ringa och skrika på  internet-leverantören i morgon om det inte slutat cp:a sig! Så nu så länge får jag sitta med min sån där dångel så länge! Och den hänger ju sig typ var 10 minut så den kommer jag säkert orka med!!!

Igår var mina söta vänner Malin&Nadia här. Vi hade skit kul som vi alltid har fast vi inte gjorde nått spec. Bara satt och tjata skit åt :) Malin stanna ganska länge så det blev sent igår kan man säga :) Haha

Ni ska se min söta underbara katt nu! Hon ska bestämt ligga på min arm när jag skriver. Så myser hon som attans! Och ligger och kurrar så där sött ni vet! Min vackra katt! Jätte mysig e hon nu!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback