Caroline Danielsson

Ytterligare en dag på jobbet

Ja jobbat idag igen... Känner mig så jävla redig....
Hände en skit kul grej på jobbet idag :)
 
En pappa med hans två barn står och handlar i kassan..
Dottern Frågar pappa om hon kan få tuggumi, han svarar
upprepade gånger nej.. Sen tittar han ner i korgen
för att plocka upp nästa vara. Då snabbt som fan lägger
hon upp tuggumina på bandet, längst fram så pappa inte
kan se dom så klart. Efter jag har slått in dom i kassan ilar hon fort
över till andra sidan.. Tar tuggumina och stoppar dom i fickan och
ler :) HAHAHA! Å sen åkte familjen, å pappan helt ovetande om
att han precis köpte tuggumina i alla fall :) HAHA, som jag
skrattade!


Nu ska vi strax äta mat..
Först ska jag gå en sväng på crosstrainern.
Hurtig som jag är :)

P&K




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback